Jullov, äntligen!

Hej på er, mitt första officiella inlägg? ;)
Ni får säga till om ni vill att jag ska skriva något speciellt. I mina förra bloggar har jag bara skrivit om mina dagar och vad som händer men det kanske inte alltid är så roligt att läsa? Och nu är det ÄNTLIGEN jullov. Jag hatar min jävla klass asså. Så jävla fucked up!  Jaja, på tisdag ska jag upp till morfar i norrland. Det ska bli asmysigt. Jätteskönt att inte bry sig om vad som händer hemma. Det har varit så jävla mycket som händer hela tiden dom senaste månaderna. Är inte ens säker om mobilerna funkar. Men jag kommer sakna dom hemma också såklart!!! Nu ska jag äta om typ 10 minuter så jag måste gå. HA det bra, och hoppas ni gillar bloggen!

 slängde in en bild på mig och bästis, 20:20 på kvällen och kanske inte så jättepigg? HAHA!
Puss och kram, skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0